2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
علیرضا رئیسی بازیگر نقش بغاض در سریال خانه امن

علیرضا رئیسی بازیگر نقش بغاض در سریال خانه امن

علیرضا رئیسی در سریال خانه من در نقش بغاض یکی از تروریست های آلمانی داعش بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، چهره علیرضا رییسی را بسیاری از مخاطبان تلویزیون را یاد ایفای نقش او در سریال «دنیای شیرین» می  اندازد اما این بار این بازیگر جوان در نقشی بسیار متفاوت از سریال دنیای شیرین ظاهر شده و به عنوان یک تروریست آلمانی داعش نقش آفرینی می کند.

 

علیرضا رئیسی بازیگر فیلم و سریال‌هایی چون «مدرسه پیرمردها» و «دنیای شیرین»،  زاده ۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران است که بازیگری در سینما را از  سال ۱۳۶۸ با فیلم پاتال و آرزوهای کوچک کاری از مسعود کرامتی آغاز کرد.

 

 

وی حدود ۷ سال برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرد و پس از بازگشت در سریال‌های شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، ۳۶۰ درجه و ... بازی کرد.

 

وی درباره نقش خود در سریال خانه امن توضیح داد: نقش منفی را به دلیل چالشی که برایم ایجاد می‌کند، دوست دارم و امکان بازی در نقش منفی برایم در سریال «خانه امن» مهیا شد که بتوانم خودم را در این شخصیت با خصوصیات اخلاقی کاملا متفاوت با خودم محک بزنم. اگر مخاطب مرا در سریال ببیند و از من به عنوان بازیگر این نقش بدش بیاید من در ارائه نقش موفق بودم و خوشحال خواهم شد. نقشی که در «خانه امن» بازی می‌کنم تمام خاطرات ذهنی مخاطب را از من به هم می‌ریزد.

 

وی درباره پیوستن به گروه بازیگران «خانه امن» گفت: بعد از طی شدن دوران نوجوانی و به سرانجام رساندن مراحل تحصیلات تکمیلی در یکی از اپیزودهای سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به کارگردانی احمد معظمی بازی کردم به همین جهت با وی دوستی داشتم و به طور اتفاقی آقای معظمی را دیدم و او هم نقش را به من پیشنهاد داد.

 

 

بغاض یک اروپایی تکفیری است

 

رئیسی درباره ایفای نقش و شخصیت اش در سریال بیان کرد: من در سریال نقش «بغاض» را بازی می‌کنم که یک اروپایی تکفیری است و به زبان فارسی و عربی مسلط است اما در ادای کلمات فارسی کمی لهجه دارد. این نقش، نقش سختی است که با روحیات من خیلی متفاوت است. معتقدم و تلاش می‌کنم در مراحل مختلف زندگی انسان بهتری باشم و این نقش دقیقا نقطه مقابل تفکرات من است. ماه‌ها است که درگیر سریال هستیم و تمام توان خود را برای ایفای این نقش به کار بردم که امیدوارم کار خوب و آبرومندی باشد و بتواند مخاطب را جذب کند و گوشه‌ای از فعالیت تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به نمایش بگذارد.

 

 

وی ادامه داد: پیشنهاد بازی در سریال و فیلم سینمایی از جمله کار روح الله حجازی «روشن» را داشتم که متاسفانه به دلیل حضور در سریال «خانه امن» امکان بازی در هیچ کاری را نداشتم زیرا باید روی نقش به خوبی متمرکز می شدم.

 

رئیسی در خاتمه درباره حضورش در حوزه سینما و تلویزیون عنوان کرد: تلاش می‌کنم در کارهایی حضور داشته باشم که حرفی برای گفتن داشته باشند اما نکته قابل تامل این است که حضور نابازیگران در سینما و تلویزیون کار ما را که سالهاست در این عرصه فعالیت کردیم، سخت می‌کند و به دلیل حضور بی‌رویه نابازیگران بقا در سینما بسیار سخت شده است.

 

 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،  قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.