2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
زندگینامه اشکان هورسان بازیگر نقش یوسف سریال خانه امن

زندگینامه اشکان هورسان بازیگر نقش یوسف سریال خانه امن

سریال امنیتی خانه امن که اکنون از شبکه سه سیما پخش می شود، یک مجموعه پرلوکیشن و پر بازیگر است و نقش یوسف را اشکان هورسان بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، یکی از بازیگران سریال خانه امن، اشکان هورسان است که در نقش یوسف ظاهر شده است. با بیوگرافی اشکان هورسان بیشتر آشنا شوید.

 

زندگینامه اشکان هورسان

 

این بازیگر 35 سال سن دارد و فعالیت های خود را در حوزه های سینما و تلویزیون ایران انجام داده است. هنوز درباره این که آیا او متاهل است یا مجرد، اطلاعی در دست نیست. اشکان هورسان در بیو اینستاگرام خود نوشته «جنگ،جنگ تا پیروزی؛حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد»!

 

کارنامه اشکان هورسان

 

 

اشکان هورسان در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. اثر مهم اشکان هورسان در این سال را می توان بازیگری در سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده ذکر کرد که با ایفای این نقش جایگاه خود را در میان مخاطبان آثار تلویزیونی یافت.

 

 اشکان هورسان توانست با بازی در سریال پریا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود‌ پاک‌نیت و افسانه بایگان بر تجارب او افزود.

 

 

اشکان هورسان علاوه‌بر سریال پریا، سال 1396 در سریال گمشدگان نیز بازی کرده است. اشکان هورسان این‌بار با رضا کریمی یعنی کارگردان سریال و هنرمندانی چون پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری همکاری داشت.

 

در این سال‌ها اشکان هورسان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی همکاری داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران افسانه بایگان با 2 مرتبه و سولماز احمدپور با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با اشکان هورسان داشته‌اند.

 

 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،  قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

مجموعه خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود .

 

زمان تکرار و بازپخش این سریال ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.