2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران حذف شد ! / یک تصمیم عجیب

علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران حذف شد ! / یک تصمیم عجیب

با تصمیم عجیب کمیته داوران در حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران، تیم داوری ایران احتمالا شانس قضاوت در جام جهانی را از دست خواهند داد.

به گزارش هنرنوشت، از دیروز خبری درباره حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران منتشر شده که هنوز کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به این خبر واکنش رسمی نشان نداده است.

 

گفته می‌شود  فریدون اصفهانیان نام علی اصغر مومنی را به جای فغانی در لیست داوران بین‌المللی ایران قرار داده است.

 

علیرضا فغانی داور ایرانی ساکن استرالیا حضورش به اتفاق منصوری و ابوالفضلی دو کمک داور ایرانی در جام جهانی قطر قطعی شده بود اما حالا با خروج نام فغانی از لیست بین المللی ایران دیگر هیچ تضمینی وجود ندارد که کمک های ایرانی فغانی رنگ جام جهانی را ببینند.

 

با این تصمیم عجیب فریدون اصفهانیان، قطعا علیرضا فغانی آسیب نمی بیند چرا که او از استرالیا وارد لیست بین المللی می شود اما با این تفاوت که با تیم داوری استرالیا حضور در جام جهانی را تجربه می کند و دو کمک داور ایرانی ناچارند در یک تیم آسیایی دیگر قرار بگیرند، تیمی که بدون فغانی حضورش در جام جهانی تضمین شده نیست.

 

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.