2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا  / حذف بازیگر پرحاشیه از فیلم رقصنده + عکس

انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا / حذف بازیگر پرحاشیه از فیلم رقصنده + عکس

ریحانه پارسا به تازگی با انتشار عکس نیمه برهنه اش تیر خلاص را به زندگی هنری خود در ایران زد و در همین راستا از لیست بازیگران فیلم « رقصنده » حذف شد.

به گزارش هنرنوشت، کارگردان فیلم « رقصنده » آخرین وضعیت تولید این فیلم را تشریح کرد. ریحانه پارسا از لیست عوامل فیلم خط خورده است.

 

فیلم « رقصنده » بدون حضور ریحانه پارسا که به خارج از کشور مهاجرت کرده است ساخته می‌شود. پیشتر عوامل فیلم ریحانه پارسا را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در کنار امین حیایی و امیر جعرفی معرفی کرده بودند.

 

بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید «رقصنده»  گفت: حدود ۱۰ روز از فیلمبرداری این اثر باقی مانده که باید خارج از ایران انجام شود، طرف خارجی مجوز حضور در آنجا را بالاخره صادر کرد، اما دستورالعمل صادر شده این است که اول باید چهارده روز قرنطینه شوید بعد فیلمبرداری خود را آغاز کنید. با این اوصاف به لحاظ مالی و هم به خاطر تلف شدن وقت، معقول نیست.

 

بیشتر بخوانید:

جدال و دعوای بهنوش بختیاری و ریحانه پارسا به توهین و ناسزا کشید! + عکس

اظهار نظر عجیب همسر ریحانه پارسا درباره حق طلاق! +فیلم

زوج پرحاشیه سینما و تلویزیون از هم جدا شدند؟ + فیلم

ریحانه پارسا ایران را ترک کرد / تایید سام درخشانی + فایل صوتی

ریحانه پارسا تهدید به افشاگری کرد! + عکس

 

ریحانه پارسا در لایو ساعت سه بامداد خود با یک بازیگر جوان دیگر ماجرای همخانه شدن با کوشکی را پیش کشید و ادعا کرد برای اینکه بتواند پاسخ دیگران را بدهد، ناچار شد روی این شکل زندگی خود نام «ازدواج» بگذارد.

 

وی افزود: البته این موضوع فقط مختص فیلم ما نیست بلکه شامل دیگر کشور‌هایی است که در آنجا قصد فیلمبرداری دارند،  البته در حال رایزنی هستیم که بتوان راه حلی پیدا کرد و قول‌هایی دادند که طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

 

تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند.

 

طبق آخرین اخبار منتشر شده، امیر جعفری، امین حیایی، امیرحسین رستمی و مرتضی رحیمی برای نقش آفرینی در این فیلم حضور دارند و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

 

 

ریحانه پارسا یکی از پرحاشیه ترین بازیگران جوان سینمای ایران بعد از مهاجرت به ترکیه و مصاحبه با مسیح علینژاد و اعتراف به ازدواج سفید خود با مهدی کوشکی اکنون با انتشار عکسی نیمه برهنه از خود تیر خلاص را به زندگی هنری خود در ایران زد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.