2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زندگینامه سروش جمشیدی بازیگر نقش سعید ( خواستگار شادی )  در سریال صفر 21

زندگینامه سروش جمشیدی بازیگر نقش سعید ( خواستگار شادی ) در سریال صفر 21

سروش جمشیدی بازیگر نقش سعید صفایی و خواستگار شادی ( پادینا کیانی ) در سریال طنز صفر بیست و یک است.

به گزارش هنرنوشت، سروش جمشیدی که این شب ها در نقش سعید صفایی، خواستگار شادی دختر جلال سیف در سریال صفر بیست و یک نقش آفرینی می کند، متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است اما اصالت یزدی دارد و گفته می شود که زرتشتی و در زمره اقلیت های مذهبی ایران است.

 

جمشیدی توانست رتبه ۹ دانشگاه سراسری را کسب  و در رشته برق در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کند. او پس از کسب مدرک فوق دیپلم انصراف داد. 

 

 

 

او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد. در واقع علت چهره شدن جمشیدی، بازی درخشان با نام پیله در برنامه طنز سیمای یزد بوده ‌است. سریال طنز « در حاشیه » به کارگردانی مهران مدیری نیز فرصتی بود تا توانایی های این بازیگر جوان دیده شود.

 

این بازیگر متاهل است و یک پسر به نام سیاوش دارد.

 

 

سروش جمشیدی در برنامه « دورهمی » به کارگردانی و اجرای مهران مدیری درباره فعالیت هنری خود چنین گفته بود:  من پیش از سال ۷۷ تئاتر کار می‌کردم و آن سال‌ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است.

او همچنین گفته بود:  بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می‌شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود ۱۸ سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با سریال « در حاشیه ۱ و ۲ » شناختند و من در مجموعه‌های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم. »

 

سروش جمشیدی همچنین درباره سابقه فعالیت های هنری خود چنین توضیح داده است:  من از سال‌های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته، چون در این سال‌ها اتفاقی که می‌خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می‌کردم. با این حال در همین دو سالی که در سریال‌های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده‌ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام، اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه‌ای ۱۸ ساله دارم. »

 

سریال کمدی صفر بیست و یک، سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، سیاوش طهمورث، علیرضا استادی،  نگار عابدی، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی و مهبد بیور به همراه میلاد کیانی ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

داستان این مجموعه درباره دو باجناق است که کارمند شهرداری هستند و  روابط دوستانه‌ای با هم ندارند و برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌ چرخد.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها
soroush.jamshidy 1399/12/09
سروش جمشیدی بییییی نظیره و بهترین بازیر دنیا 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💙💙💙💜💜💜💘💘💔💔💔💎💎💎💎💎💎😚😚😚😚😚💞💞💞💓💓💗💗💋💋😋😋😋😋😋😋🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒💌💌💌💌💌💌💌💌💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🌺🌺🌺😇😇😇💛💙💜💚❤💔💗💓💕💖💞💘💌💋💍💎

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.