2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
همایون شجریان به مردم ایران چه پیامی داد؟

همایون شجریان به مردم ایران چه پیامی داد؟

همایون شجریان بعد از گذشت یک ماه از درگذشت محمدرضا شجریان به مردم ایران پیام داد.

به گزارش هنرنوشت، همایون شجریان بعد از گذشت یک ماه از درگذشت اسطوره آواز ایران محمدرضا شجریان، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود  از مردم و همه کسانی که در زمان بیماری پدرش با او و خانواده اش همراهی کرده اند، تشکر و  قدردانی کرد.

 

همایون شجریان در پست خود نوشت:  کلامی نیست که به بزرگی عشق و محبت شما بزرگواران باشد. جان هم فدای شما کنم کم است. هرجا که غم لشکر کشید پناه‌گاه امن بودنتان، آرامش بود و امید. جهانی به تماشا نشست مهرورزی و معرفت و پیوند فرزندان این خاک را.

هرگز نمی‌دانستم چگونه بازسازی ویرانه‌های درونم را امید داشته باشم اگر میان بی‌انگیزگی‌های بجامانده، شوق در کنار شما بودن و خدمت به شما، جان را گرما نمی‌بخشید. خاندان شجریان نه تنها امروز که همیشه سپاسگزار و قدردان خواهد بود. با آن که خود عزادار بودید و صاحب عزا پیام‌های تسلیت و همدردی بسیار از طرف شما نازنینان ارسال گردید و در غم یکدیگر شریک شدیم.

 

محمدرضا شجریان اسطوره آواز ایران بعد از چند سال تحمل بیماری سرطان سرانجام ۱۷ مهرماه ۹۹ در سن ۸۰ سالگی در بیمارستان جم تهران درگذشت و پیکرش در محوطه آرامگاه فردوسی در توس به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.