2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
بازیگر بدشانس سریال «نون خ»  واکسن ایرانی برکت تزریق کرد

بازیگر بدشانس سریال «نون خ» واکسن ایرانی برکت تزریق کرد

بازیگر همیشه بدشانس سریال کمدی «نون خ» این بار در دنیای واقعی شانس خود را برای واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا با دریافت واکسن ایرانی برکت امتحان کرد.

به گزارش هنرنوشت، سیدعلی صالحی بازیگر  نقش فریبرز در سریال کمدی «نون خ» که در این سریال همیشه با بدشانسی های پی در پی روبرو می شد، این بار شانس خود را در دنیای واقعی برای دریافت واکسن ایرانی برکت امتحان کرد.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

واکسیناسیون هدایت هاشمی بازیگر سریال پایتخت و همسرش با واکسن ایرانی

 

سیدعلی صالحی چندی پیش از مسئولان وزارت بهداشت خواسته بود تا بازیگران را که به گفته او تنها صنف بی سپر و زره و کلاه خود هستند، در برابر ویروس کرونا واکسنیه کنند و در همین راستا روز گذشته یکشنبه 9 خردادماه به صورت داوطلبانه در فاز سه مطالعات بالینی واکسن کوویران برکت شرکت کرد و  واکسن ایرانی برکت را دریافت کرد.

 

 

 

بازیگر سریال طنز «نون خ»  با انتشار عکسی از خود در حال تزریق واکسن ایرانی برکت، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «از ابتدای همه گیری کرونا در دنیا و تلاش همه پزشکان و محققان در همه جهان ...نگرشم این بود در این روزهای سخت و ملتهب که قطعا به گونه ای تمام جوامع را درگیر کرده است فارغ از هر مقوله سیاسی متخصصان و دانشمندان ایرانِ ما نیز شبانه روز در تلاشند که برای نجات جان انسانها از این ویروس منحوس اقدامی مثمر ثمر و کارامد در تولید واکسن بکنند ..و امروز برای من به شخصه روز بزرگ و قشنگی بود ...که با افتخار و اعتماد در «فاز سه مطالعات بالینی واکسن کوویران برکت» ..به صورت داوطلبانه شرکت کردم ... 

امیدوارم بزرگترین سرمایه بشری یعنی عشق و اعتماد و نوع دوستی سرلوحه همه مردم جهان با هر نژاد ..کشور و جامعه ای باشد.... با تشکر و خدا قوت به همه متخصصان و عوامل تولید واکسن ایرانی و به امید ریشه کن شدن این ویروس منحوس و ریشه دواندن عشق و شادی در همه جهان...»

 

 

علی صالحی چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تصاویر تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون را که به کرونا مبتلا شده بودند، منتشر کرد و از وزارت بهداشت خواست تا بازیگران را که به خاطر سلامت جامعه و خانواده هایشان در برابر کرونا واکسینه کنند.

 

وی در صفحه خود دراین باره نوشته بود: «روزی که یک مقام مسئول در وزارت بهداشت در مورد اولویت تزریق واکسن به بازیگران گفت ، کلی حرف و حدیث پیش آمد از طرف بعضی از مردم و بعضی از همکاران خودمون ، که خودجوش بیانیه دادن که ما تافته جدا بافته نیستیم و از این قبیل حرف ها ، بله ما اصلا تافته جدا بافته نیستیم ، بله ماهم برای کاری که میکنیم دستمزد میگیریم (بماند که تعداد زیادی از همکاران مظلوم ما به خصوص در حوزه تاتر به خاطر بیکاری نابود شدن)، اما واقعیتش اینه که بازیگران فقط بازیگران نه همه هنرمندان به دلیل ضرورت کاری نمیتوانن ماسک بزن ، ما خودخواه نیستیم ، به ما واکسن بزنید نه برای سلامتی خودمون ، به ما واکسن بزنید برای سلامتی جامعه ، خانواده و اطرافیانمون ، چون ما اگر مبتلا بشیم ، ناقل باشیم ، از سر کار که بر میگردیم و با هر کسی که معاشرت کنیم ، خدا نکرده به صورت زنجیر وار دیگران مبتلا میکنیم ، همونطور که این اتفاق برای اکثر ما افتاد ، اول خانواده امون و بعد اطرافیانمون مبتلا شدن ، پس برای خودخواهی نیست برای سلامت خودمون و دیگران

به امید ریشه کن شدن کرونا ، گرانی ، بخل ، حسد ، دروغ در ایران عزیزمون»

 

سید علی صالحی متولد  ۱۳۵۲ در تهران و پسرعموی مجید صالحی بازیگر و کارگردان ایرانی است که در فیلم ها و سریال های متعددی از جمله سریال های  «شوق پرواز»، «قرارگاه مسکونی» و  «نون.خ» ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.