2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زندگینامه افشین حسنلو بازیگر نقش داعشی سامر در سریال خانه امن

زندگینامه افشین حسنلو بازیگر نقش داعشی سامر در سریال خانه امن

افشین حسنلو در سریال خانه امن نقش یک داعشی به نام سامر را بر عهده دارد.

به گزارش هنرنوشت،  افشین حسنلو 8 آبان 1371 در زنجان متولد شد، تحصیلاتش تا مقطع كارشناسی در رشته نرم افزار كامپیوتر بوده است، از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت و پس از چندین سال توانست با ورود به صحنه تئاتر به خوبی بدرخشد.

 


حسنلو در زنجان به دنیا آمده است و یک خواهر كوچكتر از خودش به نام آذین دارد که او نیز در رشته گریم سینما و تئاتر كار و تحصیل می كند.

 

در نوجوانی و دوران مدرسه علاقه زیادی به ورزش بسکتبال داشت که شش سال این رشته را به صورت حرفه ای دنبال كرد.

 

 

شروع بازیگری با صحنه تئاتر


در دوران نوجوانی کم کم علاقه و استعدادش او را به سمت بازیگری سوق داد که خودش در گفتگویی دراین باره گفته است: بعد از خدمت سربازی بازیگرى برایم جدى شد، سال 1396 از طریق یک فراخوان جذب بازیگر قد بلند برای یك نمایش وارد عرصه تئاتر شدم.


از موفق ترین نمایش هایی كه بازى كردم سقراط به كارگردانى حمیدرضا نعیمى و دو نمایش فهرست – و جنایات و مكافات به كارگردانى رضا ثروتى كه در تالار وحدت اجرا شدن هر دو تجربه خوبی برایم بود.


این چهره جوان و خوش استعداد خوشبختانه  توانست در عرض چند سال تلاش در تئاتر دیده شود و ورودش به دنیای تصویر از طریق یک فیلم كوتاه بود.

 


پس از سال ها تلاش روی صحنه تئاتر، بالاخره سال 1399 توانست با حضور حرفه ای خودش در سریال « خانه امن » با نقش سامر که یک تروریست داعشى است به خوبی بدرخشد.

 

 

سریال تلویزیونی خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری، روایتی جذاب و پرهیجان از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است که لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می‌کند.

 

از جمله آثاری که افشین حسنلو در آنها به ایفای نقش پرداخته می توان به آثار زیر اشاره کرد:

 

10 اجرای عمومی و جشنواره ای تئاتر 

فیلم كوتاه روز بیست و یكم به كارگردانى ارسلان حیدرى

فیلم كوتاه گونه نادر به كارگردانى حامد اصلانى

فیلم كوتاه زالو به كارگردانى مهیار مرتضوى

بازی در سریال خانه امن

 

 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی، علی جلالی، سپیده خداوردی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. 

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

 

تکرار سریال خانه امن ساعت 3:00 شب، 10:20 صبح و 15:00 ظهر پخش خواهد شد و روزهای پنجشنبه هر هفته خلاصه هفتگی این سریال پخش خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها
سها 1399/09/12
ممنون برای اطلاعات خوبی که درباره سریال های ایرانی می دهید.
نیما 1399/09/13
این سریال خانه امن خوش ساخته ولی به نظرم خیلی اغراق شده است و یک جاهایی شعاری حرف می زنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.