2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مهبد بیور بازیگر نقش سروش در سریال صفر بیست و یک

مهبد بیور بازیگر نقش سروش در سریال صفر بیست و یک

مهبد بیور بازیگر خردسال سریال صفر بیست و یک است که نقش سروش پسر جلال سیف ( جواد رضویان ) را بازی می کند.

به گزارش هنرنوشت، مهبد بیور بازیگر خردسال سریال صفر 21 که در نقش سروش سیف ایفای نقش می کند، تنها 6 سال دارد و متولد 20 دی 1393 و اهل تهران است.

 

مهبد بیور بازیگری را در نمایش های پیش دبستانی و همچنین عروسک گردانی آغاز کرده است . مهبد بیور فرزند امیر بیور بازیگر، کارگردان  و مدرس تئاتر است.

 

 

مهبد در کودکی در دو پروژه تئاتر کودک تحت کارگردانی پدرش حضور داشته است و تمام آموزش های لازم بازیگری را از پدرش فراگرفته است.

 

مهبد بیور به همراهی پدر در پیش دبستانی چندین تئاتر عروسکی را در مناسبت های گوناگون به تنهایی برای هم کلاسی هایش به اجرا در آورده است . مهبد بیور از استعداد خوبی در بازیگری برخوردار است.

 

 

مهبد بیور در سریال بچه مهندس نقشی کوتاه داشت. بازی مهبد در فصل اول این سریال و در سال 97 بوده است و اکنون این بازیگر خردسال نقش سروش سیف پسر جلال سیف ( جواد رضویان)  در سریال کمدی صفر 21 را بر عهده گرفته است. این سریال به کارگردانی سید جواد رضویان و رضا عطاران به تازگی از شبکه سوم سیما در حال پخش است.

 

سریال 021 هر شب حوالی ساعت 21 از شبکه سه سیما پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.