2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زندگینامه سامان صفاری بازیگر نقش بردیا در سریال روزهای آبی

زندگینامه سامان صفاری بازیگر نقش بردیا در سریال روزهای آبی

سامان صفاری یکی از بازیگران سریال «روزهای آبی» است که در نقش بردیا در این مجموعه حضور دارد.

به گزارش هنرنوشت، سامان صفاری بازیگر سریال جدید « روزهای آبی » است که در نقش بردیا همسر ساره (ویدا جوان) ایفای نقش می کند.

 

این بازیگر پیش از این با  فیلم «شیار 143» ساخته نرگس آبیار به شهرت رسید و تاکنون در فیلم و سریال های مختلفی چون «سقوط آزاد»، «دلدادگان»، «پارادایس» و «سامورایی در برلین» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

 

 

 

سامان صفاری سریال خانه امن نیز حضور داشت و در گفتگویی، درباره نقش خود در مجموعه تلویزیونی خانه امن آن را یک نقش خاکستری و متفاوت با چیزی دانست که تاکنون مخاطبان از او دیده‌اند.

 

او درباره حضورش در تلویزیون پس از سریال «دلدادگان» هم گفته است:  بعد از آن مجموعه پیشنهادهای بسیاری داشتم، اما اغلب این پیشنهادها نزدیک به کاراکتر امیر در این سریال بود. بنابراین ترجیح دادم فعلاً دست نگه دارم و به سمت سینما رفتم، اما زمانی که بازی در سریال « خانه امن » پیشنهاد شد از آنجایی که کاراکتر من در این سریال متفاوت با چیزی است که تاکنون مخاطبان از من دیده‌اند و در واقع یک کاراکتر خاکستری است، پذیرفتم. امیدوارم که مخاطبان سریال را ببینند و آن را دوست داشته باشند.

 

بازیگر فیلم شیار 143 همچنین درباره استقبال مخاطبان از سریال خانه امن چنین توضیح داده است:  مدیوم تلویزیون بسیار حساس است، به این دلیل که مستقیم با عامه مردم در ارتباط هستید و مخاطبان نیز منتقدان روراستی هستند. من همیشه از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنم. ما در سریال دلدادگان بدون تبلیغات از میزان مخاطب بالایی برخوردار بودیم و احساس می‌کنم سریال به دل مخاطبان نشست شاید به این دلیل که شعار ندادیم و صداقت در فیلمنامه وجود داشت که مردم آن را دوست داشتند. امیدوارم خانه امن نیز از همین میزان استقبال برخوردار باشد و مردم آن را دوست داشته باشند، هرچند که ژانرش کاملاً متفاوت است و به مسائل امنیتی می‌پردازد. داستان این سریال به نحوی است که قشر جوان با آن ارتباط برقرار می‌کند.

 

زندگینامه سامان صفاری

سامان صفاری  متولد 30 شهریور ماه سال 66 است که از دهه 80 فعالیت سینمایی اش را آغاز کرد و با سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی به شهرت رسید. 


او در این سریال نقش جوانی را بازی می کرد که یک مامور امنیتی است و باید یک پرونده فساد مالی را دنبال کند و برای اینکار به دختر رییس شرکت نزدیک می شود و این آغاز دلدادگی  دو جوان به یکدیگر است. 


سامان صفاری در رشته جهانگردی تحصیل کرده است.

 

 

او نخستین بار در سال 89 هنگامی که 23 ساله بود، بـه پیشنهاد یکی از دوستانش به نام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد کـه جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران ازآن خود کرد. بعد از تجربه در آن فیلم کوتاه با علیرضا امینی آشنا شد و بـه پیشنهاد وی در سریال سقوط آزاد «سال 1390» بازی کرد.

 

البته سامان صفاری در سال 86 در کلاس های بازیگری شرکت کرده و این شغل را به صورت حرفه ای اموخته بود که وارد سینما شد. 

 

سکوی پرتاب سامان صفاری البته فیلم شیار 143 بود. وقتی نرگس آبیار بازی او در سریال سقوط آزاد دید به او پیشنهاد داد در فیلم شیار 143 بازی کند و به این ترتیب سامان صفاری در این فیلم هم بازی مریلا زارعی شد. 

 

سامان صفاری یک ورزشکار حرفه ای است و بدنسازی کار می کند. او هنوز ازدواج نکرده و آن طور که خودش گفته فعلا هم قصدی برای ازدواج ندارد و برایش مهم است که بتواند در شغلش ترقی کند. او سینما را بیشتر از هرچیزی دوست دارد. 

 

 او اصالتی یزدی دارد. سامان دو برادر به نام های اشکان و ابوالفضل دارد که هردو از سینماگران موفق  آلمان هستند و در سینمای آلمان فعالیت می کنند. یکی از برادران سامان فیلمنامه نویس و دیگری تهیه کننده است. سامان اما ترجیح داده زندگی را در ایران ادامه دهد و در سینمای ایران بدرخشد. 

 

نقش پیام در سریال خانه امن

 

سامان صفاری در سریال خانه امن نقش پیام را بازی می کند. این سریال که سریالی جاسوسی –امنیتی است بر اساس یک داستان واقعی و پرونده ای در وزارت اطلاعات ساخته شده است و به موضوع استراتژی ناامن کردن ایران از سوی امریکا و اسرائیل می پردازد. 

 

سریال روزهای آبی

 

سریال «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری در 26 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است و قرار است اولین قسمت آن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه همزمان با روز عید فطر ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

 

این سریال هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار این سریال روز بعد ساعت ۱:۴۵، ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

 

داستان سریال «روزهای آبی» درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرد و با توجه به مشکلات مالی پدر، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

 

بازیگران سریال «روزهای آبی» عبارتند از:  اکبر عبدی، نادر سلیمانی، مهران رجبی، فریبا متخصص، ایرج نوذری، ویدا جوان،  سامان صفاری و علیرضا جلالی تبار، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری،، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.