2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زندگینامه سوگل طهماسبی بازیگر نقش غزل در  سریال خانه امن

زندگینامه سوگل طهماسبی بازیگر نقش غزل در سریال خانه امن

سوگل طهماسبی در سریال « خانه امن» در نقش غزل و در سریال «بیگانه ای با من است» در نقش نگین ایفای نقش می کند.

به گزارش هنرنوشت، سوگل طهماسبی در دو سریال «خانه امن» که از شبکه یک سیما پخش می شود و سریال «بیگانه ای با من است» که از شبکه دو سیما روی آنتن می رود ، ایفای نقش کرده است.

 

سوگل طهماسبی در سریال «خانه امن» در نقش غزل و در سریال «بیگانه ای با من است» در نقش نگین حضور دارد.

 

او که معمولا ایفاگر نقش های مثبت در سریال های تلویزیونی است، در سریال «خانه امن» کاراکتر متفاوتی را بازی می کند. او نقش دختری به نام غزل را ایفا کرده که از یک جایی به بعد شخصیتش در داستان تغییر می کند.

 

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن ماه 1364 و بزرگ شده اهواز است .

 

این بازیگر جوان بازی در سریال هایی چون برادر ، کیمیا ، بچه مهندس ، گاندو ، سلام آقای مدیر ، دنگ و فنگ روزگار ، روزهای بهتر ، شکوه یک زندگی ، گشت ویژه ، فاصله ها و... را در کارنامه هنری اش دارد.

 

بیشتر بخوانید:

زندگینامه حمیدرضا عطایی بازیگر سریال خانه امن


زندگینامه کاوه آفاق بازیگر سریال خانه امن

 

 

 

بازیگری را از سال 1372 وقتی 8 ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال 1380 در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد

 

کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال روزگار قریب انتخاب کرد.

 

سال 1380 سوگل 16 ساله با مادرش راهی تهران شد تا چند سکانس در سریال روزگار قریب بازی کند اما بلافاصله پیشنهاد بازی در سریال یوسف پیامبر را هم گرفت.

 

 

اولین بار چهره اش سال 1389 با سریال فاصله ها دیده شد. سپس بازی در سریال مهرآباد و بال های خیس او را شناساند و با سریال کیمیا و برادر نیز به شهرت رسید.

 

سوگل طهماسبی 24 مرداد 98 در 34 سالگی خبر ازدواج خود را با انتشار عکس  به صورت رسمی اعلام کرد.

 

پخش سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری  از روز شنبه ۱۰ آبان از شبکه یک آغاز  شده است. 

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است. 

 

 

 

 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری،قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو، نیلوفر کوخانی،روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، اشکان هورسان، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، شیوا ابراهیمی، علی جلالی، سپیده خداوردی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. 

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

 

تکرار سریال خانه امن ساعت 3:00 شب، 10:20 صبح و 15:00 ظهر پخش خواهد شد و روزهای پنجشنبه هر هفته خلاصه هفتگی این سریال پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.