2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زندگینامه کاوه آفاق بازیگر نقش صراف و نامزد ثمین در سریال خانه امن

زندگینامه کاوه آفاق بازیگر نقش صراف و نامزد ثمین در سریال خانه امن

کاوه آفاق بازیگر سریال جدید خانه امن است که از 10 آبان از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

به گزارش هنرنوشت، کاوه آفاق خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ و راک یکی از بازیگران سریال جدید خانه امن است که به کارگردانی احمد معظمی از شنبه 10 آبان ماه از شبکه یک سیما پخش آن آغاز شده است.

 

کاوه آفاق در این سریال نقش یک صراف و  نامزد ثمین را که یک قاچاقچی ارز است، ایفا می کند.

 

این هنرمند برای نخستین بار بازی در یک سریال تلویزیونی را تجربه می کند و پیش از آن بازیگری حرفه ای را با  فیلم سینمایی لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرده است.

 

 

کاوه آفاق متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران، خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک و همچنین بازیگر و نقاش ایرانی است.

 

وی  از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت.

 

آفاق در سال ۱۳۸۴ گروه راک ایرانی د ویز (the ways) را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۳۹۰ با دلخوری و جنجال بسیار از آن را رها کرد.

 

او همچنین در کارنامه خود خوانندگی و آهنگسازی برای تئاترها و فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم سینمایی رخ دیوانه،مسابقه تلویزیونی ضد گلوله، سریال تلویزیونی شبکه سارق روح را دارد. او فارغ‌التحصیل رشته‌های معماری و علوم اجتماعی است.

 

 

آفاق که در سال‌های گذشته با گروه راک ایرانی به نام د ویز  the ways  فعالیت می‌کرد، خواننده، ترانه ساز و آهنگساز آهنگ‌های معروفی چون «شال»، «اتاق آبی» ، «عطر تو»، «قصه زیرزمین» و ... است و چندین تجربه بازی در تئاتر دارد.


از آفاق چندین آلبوم موسیقی منتشر شده و همچنین کتاب مجموعه ترانه‌هایش تحت عنوان «تهران-۵۷» منتشر شده که اولین کتاب ترانه راک فارسی است.

 

اولین تجربه بازیگری آفاق در ۶ سالگی و با فیلم «پیامبری با ۱۲ درهم» آغاز شد. وی همچنین بازی در تئاترها و فیلم‌های بسیاری را در کارنامه خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی و خاک بازی اشاره کرد.

 

کاوه آفاق نقاشی را نیز تحت تأثیر محیط خانواده از نوجوانی و در دورهٔ دانشگاه همواره موازی با موسیقی پیش ‌برده ‌است و تا به امروز چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی از آثارش برپا کرده‌ است که از آن میان می‌توان به نمایشگاه‌های سمفونی صلح، رنگی برای تمام فصول، یک در میلیون و … اشاره کرد.

 

زمان پخش و تکرار سریال خانه امن

 

سریال خانه امن هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و زمان تکرار و بازپخش آن ساعت  1:30 ، 9:45  و 15  روز بعد خواهد بود.

 

 

«خانه امن» سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده است.

 

در سریال خانه امن بازیگرانی شامل حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی،کاوه آفاق، افشین حسنلو،  نیلوفر کوخانی، روژین رحیمی طهرانی، شایسته ایرانی، سوگل طهماسبی، کاظم برزگر، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، علیرضا رئیسی، ارسطو خوشرزم، زهره نعیمی، سامان دارابی و ... ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «خانه امن» درون مایه‌ای امنیتی دارد و قصه آن درباره مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین مفاسد اقتصادی است. حسین تراب نژاد بر اساس پرونده‌های واقعی، فیلمنامه سریال را نوشته و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه است.

 

تکرار سریال خانه امن ساعت 3:00 شب، 10:20 صبح و 15:00 ظهر پخش خواهد شد و روزهای پنجشنبه هر هفته خلاصه هفتگی این سریال پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.