2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
کریم اکبری مبارکه بازیگر نقش ابن ملجم چگونه به کرونا مبتلا شد؟ / درخواست فوری فاطمه معتمدآریا

کریم اکبری مبارکه بازیگر نقش ابن ملجم چگونه به کرونا مبتلا شد؟ / درخواست فوری فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران پس از درگذشت کریم اکبری مبارکه بازیگر مختارنامه درخواست اندیشیدن تدابیر ویژه و فوری کرد.

به گزارش هنرنوشت،  کریم اکبری مبارکه بازیگر سریال‌های « امام علی » و « مختارنامه » روز گذشته بر اثر کرونا درگذشت و تعداد زیادی از بازیگران دیگر نیز در هفته‌های اخیر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

نوید اکبری مبارکه-فرزند این بازیگر درباره چگونگی ابتلای این هنرمند به کرونا گفت: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

 

این بازیگر در سریال «سربرون » به کارگردانی مجتبی راعی مشغول بازی بود که لاله اسکندری نیز یکی از بازیگران این سریال است و چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

اضافه شدن لاله اسکندری به آمار کرونایی ها / زره‌پوش شدن هم اثر نکرد!

 

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران، در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفت و همچنین خواستار تدابیر فوری برای دوری کرونا، از محیط کار بازیگران شد.

 

در متن پیام این هنرمند آمده است: « درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر فهیم صبور و انسانی شریف و فرهیخته را به خانواده محترم ایشان و مردم هنر دوست تسلیت می گویم.

و آرزو می کنم به بهای سنگین جان باختن هنرمندان تکرار ناشدنی تئاتر و سینما، تدابیری فوری و موثر برای دور کردن سایه شوم و مرگ بار این بیماری از محیط کاری بازیگران اندیشیده شود. »

 

کریم اکبری مبارکه بازیگر متولد سال ۱۳۳۲ در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر تحصیل کرده بود که پنجشنبه ۸ آبان ماه به دلیل کرونا از دنیا رفت.

 

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.