2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
افشین آقایی بازیگر نقش سالار در سریال «چوب خط»

افشین آقایی بازیگر نقش سالار در سریال «چوب خط»

افشین آقایی بازیگر نقش ارسلان در سریال طنز صفر بیست و یک به تازگی در سریال کمدی «چوب خط» در نقش سالار ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنرنوشت، افشین آقایی که برای نخستین بار در سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری در نقش ارسلان در قاب تلویزیون ظاهر شده بود، به تازگی در سریال کمدی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان نیز در نقش سالار ایفای نقش کرده است.

 

سریال «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.
 

این سریال با مضمونی کمدی و اجتماعی قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.
 

بازیگران این سریال عبارتند از: الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده.
 

تصویربرداری این مجموعه در غرب تهران ادامه دارد و مراحل فنی نیز همزمان با تولید در حال انجام است.

 

زندگینامه افشین آقایی:


افشین آقایی متولد 1363 در تهران و دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است.

 

 

او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم تعطیلات تابستانی از سال 1374 آغاز کرد و پس از آن در دو فیلم « فراری » و « مزرعه آفتابگردان » به عنوان بازیگر حضور یافت و سریال صفر بیست و یک نیز تازه ترین نقش آفرینی او در مقام بازیگر است.

 

وی همچنین در آثار دیگری از جمله سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا»، سریال تلویزیونی «ارث بابام» و فیلم سینمایی «لابی» نیز حضور داشته است. 

 

 

آقایی همچنین به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز نیز در چند اثر سینمایی از جمله « مزرعه آفتابگردان » و « باورم کن »  فعالیت داشته است .

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.