2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دندانپزشک قلابی و متعرض به زنان دستگیر شد / شکایت 13 زن

دندانپزشک قلابی و متعرض به زنان دستگیر شد / شکایت 13 زن

پلیس با انتشار تصویر دندانپزشک قلابی که زنان و دختران جوان را در مطبش مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از افرادی که در دام این مرد گرفتار شده‌اند دعوت کرد برای شکایت از او به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

به گزارش هنرنوشت،  چندی قبل زن جوانی به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی رفت و با شکایت از یک دندانپزشک اعلام کرد در مطب او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

این زن گفت: چند روز قبل به یک دندانپزشکی در خیابان توانیر رفتم اما در آنجا مردی که وانمود می‌کرد دندانپزشک است من را مورد آزار و اذیت قرار داد و من هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

 

به دنبال این شکایت، گروهی از مأموران تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند. در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم به مکان نامعلومی گریخته و هیچ ردی از خود به جا نگذاشته است. با وجود این مأموران در جریان بازرسی مطب او توانستند یک مهر نظام پزشکی به همراه ۲ پروانه کسب کشف کنند.

 

وقتی مأموران به تحقیق و استعلام درباره مدارک کشف شده در مطب متهم پرداختند مشخص شد که این مدارک جعلی و او یک دندانپزشک قلابی است. همچنین مشخص شد او با اجرای نقشه‌ای از پیش طراحی شده زنان و دختران جوانی را که نیاز به خدمات دندانپزشکی داشتند به بهانه معالجه به مطبش می‌کشاند و آنها را آزار می‌داد.

 

مأموران در این شرایط به بررسی سایر شکایت‌هایی که در این زمینه مطرح شده بود پرداختند و ۱۲زن و دختر دیگر را شناسایی کردند که توسط دندانپزشک قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند. همه آنها در اظهاراتی مشابه اعلام کردند به‌عنوان بیمار به مطب او مراجعه کرده بودند که در دامش گرفتار شدند.

 

هرچه مأموران به تحقیقات خود ادامه می‌دادند به اطلاعات تازه تری از متهم تحت تعقیب دست پیدا می‌کردند تا اینکه پی بردند او به یکی از شهرهای جنوبی کشور گریخته و در آنجا به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. در چنین شرایطی بود که گروهی از مأموران با نیابت قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و توانستند در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

 

 

با آغاز بازجویی‌ها از متهم او به آزار و اذیت زنان و دختران جوان در مطبش اعتراف کرد و گفت مطب دندانپزشکی را برای همین کار دایر کرده بود.

 

سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت تهران با بیان جزئیات این پرونده گفت: مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی دادیار پرونده صادر شده است و از افرادی که از دندانپزشک قلابی شکایتی دارند دعوت می‌شود به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.