2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

سحر قریشی از حواشی کارش گفت / کیسه بوکس سینما هستم! + فیلم

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در گفتگویی از حواشی کار خود گفت و خود را کیسه بوکس سینما دانست!

به گزارش هنرنوشت، سحر قریشی یکی از بازیگران سینمای ایران است که حواشی پیرامون او کم نیست. آخرین بار نیز انتشار یک ویدیو از نحوه برخورد نامناسب او با یک پارکبان در فضای مجازی دست به دست شد که دست آخر هم کار دستش داد.

 

کاربران بسیاری نحوه برخورد این بازیگر با پارکبان را نسنجیده و توهین آمیز دانستند و سام درخشانی و پرویز پرستویی نیز از جمله سینماگرانی بودند که نسبت به این رفتار او اعتراض کردند. شهرداری تهران هم خواستار عذرخواهی او شد تا ناچار به شکایت رسمی نشوند.

 

قریشی هم با انتشار متنی در صفحه خود این ماجرا را یک سوء تفاهم ذکر کرد و از همه کسانی که باعث رنجش آنها شده بود، عذر خواست.

 

بیشتر بخوانید:

رفتار توهین آمیز بازیگر سینما با پارکبان!/ انتقادها از سحر قریشی بالا گرفت+ فیلم

 

حالا بعد از چندین ماه از این حواشی، این بازیگر در گفتگویی درباره حواشی پیرامون خود و کارش گفته است. او در این گفتگو خود را  کیسه بوکس سینما دانست و اعلام کرد که به همین دلیل است که هر کس می‌خواهد دیده شود حرفی درباره او می زند تا عکسش کنار او قرار بگیرد!

 

گفتگوی سحر قریشی را درباره این حواشی سینما در فیلم بالا تماشا کنید.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.