2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

واکنش تند شیلا خداداد به منتقدان موهای سفیدش! + فیلم

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون درباره اظهارنظرهای بسیاری از کاربران در انتقاد به موهای سفیدش به ناچار واکنش نشان داد.

به گزارش هنرنوشت، شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته، لایو اینستاگرامی با مخاطبان صفحه خود داشت که در این لایو سفیدی موهای این بازیگر توجه کاربران را به خود جلب کرد. به طوری که بسیاری از کاربران در طول این لایو اینستاگرامی دائماً به موهای سفید شیلا خداداد اشاره می کردند و از او می پرسیدند چرا موهایش را رنگ نمی کند یا چرا تا این حد پیر شده است.

 

این اظهارنظرهای کاربران سرانجام شیلا خداداد را به واکنش واداشت.

 

خداداد به طعنه از توجه کاربران به خودش تشکر کرد و گفت: «قاعدتاً اولین نفر خودتان متوجه سفیدی موهایتان می شوید. من اینطوری دوست دارم و فعلاً قصد رنگ کردن موهایم را ندارم.»

 

خداداد همچنین پیری و بالا رفتن سن را امری طبیعی بیان کرد و گفت: «در نظر بگیرید که چند سال از زمانی که کارم را شروع کردم می گذرد. الان ۴۰ سالم است و مشکلی هم با سن و سالم ندارم. هر قدر هم که برایم بنویسند پیر  شدم ناراحت نمی شوم. چون انسان هر سال بزرگ تر می شود و پا به سن می گذارد و من سعی می کنم این روزها به دانشم اضافه کنم.»

 

شیلا خداداد متولد ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. بعد از این تجربه او در چند فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد اما نقش آفرینی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۱ بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بود. شیلا خداداد به بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ادامه داد و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تجربه کرد. 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.