2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نفیسه روشن از دختر غیرعادی اش رونمایی کرد! / + عکس

نفیسه روشن از دختر غیرعادی اش رونمایی کرد! / + عکس

نفیسه روشن با انتشار عکسی از دختر غیر عادی اش به اسم مایا رونمایی کرد.

به گزارش هنرنوشت،  نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس نوشت: گاهی با عشق، ببری درنده رام و با محبت می شود و آدمیزاد با محبت و عشق درنده می شود!. به راستی انسان‌ها عشق واقعی رو میفهمن یا حیوانات؟ گفتم یادی کنم از دخترم مایا.

 

 

 

نفیسه روشن درباره نحوه آشنایی اش با مایا در گفتگویی چنین عنوان کرده است: حدود سه سال پیش به طور خیلی اتفاقی از طریق دوستان فعال محیط زیست با ببری از نژاد بنگال آشنا شدم که 20 روزه بود. او مادرش را از دست داده بود و در باغ وحش مشهد نگهداری می شد. در این سه سال از هرفرصتی برای رفتن به مشهد و دیدن مایا استفاده می کردم که این مساله باعث شد یک ارتباط عاطفی و وابستگی روحی میان ما ایجاد شود. سال گذشته که برای حضور در یک مراسم خیریه به مشهد رفتم، کارگردانی به نام آقای هادی رحیمی از این علاقه و ارتباط مطلع شد و گفت «چه ایده جالبی». همانجا پیشنهاد داد که از این ارتباط استفاده کند و زندگی آخرین ببر مازندران را بسازد که این فیلم ساخته شد و به نمایش درآمد.

 

 

نفیسه روشن از دوران کودکی علاقه بسیاری به حیوانات داشته است و تصاویری از او با حیوانات مختلف در فضای مجازی منتشر شده است. حیواناتی که هر کسی حاضر نیست آنها را بغل کند اما این بازیگر  ارتباط خوبی با حیوانات وحشی دارد و به راحتی آن ها را در آغوش می گیرد!

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.