2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عکسی که در دنیا ترند شد! / نوزاد معترض به دنیای امروز! + عکس

عکسی که در دنیا ترند شد! / نوزاد معترض به دنیای امروز! + عکس

عکسی که به تازگی به یکی از پربیننده ترین های تصاویر شبکه های اجتماعی تبدیل شده ، نوزاد امید نام گرفت.

به گزارش هنرنوشت، تصویری از به بدنیا آمدن یک کودک در بیمارستانی در شهر دبی به یکی از پربازدیدترین تصاویر شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این تصویر نوزادی دیده می شود که دستش به ماسک پزشک گیر کرده و آن را از صورت او می کشد. این نوزاد که لقب نوزاد امید را دریافت کرد به یکباره به ترندی بی پایان در شبکه های اجتماعی تبدیل شد و بسیاری آن را نوید بخش اتمام روزهای کرونایی دانستند، روزهایی که بتوان بدون واهمه از مبتلا شدن، ماسک ها را برداشت.

 

 

سهند ایرانمهر در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی درباره این عکس نوشته است: «دکتر سامر شعیب، عکاس این‌ عکس با انتشار این‌ عکس نوشت: همه ما دنبال بهانه و نشانه‌ای هستیم که به برداشتن ماسک امیدوارمان کند. ویروس کرونا زندگی ما را کاملاً تغییر داده و ما را به ورطه افکار تاریک ، اضطراب و ترس انداخته است. حالا تنها چیزی که می خواهیم بارقه‌ای از امید است و آرزو می کنیم که از ماسک خلاص شویم و به دوران بدون ماسک قبل از کرونا برگردیم». در واقع این عکس توسط دکتر سامر شعیب از یکی از بیمارستان های دبی گرفته شده و در فیسبوک منتشر کرده و نوشته است که این عکس را می توان نشانه ای از پایان کرونا و برداشتن ماسک ها در آینده ای نزدیک دانست.

 

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.