2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تصویری تلخ از سه رفیق جوان پرستار که کرونا جانشان را گرفت + عکس

تصویری تلخ از سه رفیق جوان پرستار که کرونا جانشان را گرفت + عکس

تصویری تلخ و تکان دهنده ببینید از سه پرستار بسیار جوان بیمارستان امام خمینی تهران که با یکدیگر دوست بودند و به دلیل ابتلا به کرونا یکی پس ازدیگری از دنیا رفتند.

به گزارش هنرنوشت، نرجس خانعلی زاده، محبوبه خداوردی و فرشته سه پرستار جوان بیمارستان امام خمینی تهران بودند که با یکدیگر دوستی داشتند و هر سه به دلیل ابتلا به کرونا یکی پس از دیگری از دنیا رفتند.


نرجس خانعلی زاده در اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران دوران آموزشی خود را می گذراند و سپس به بیمارستان های گیلان منتقل شد و در اسفند ماه سال گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

 

 

خانعلی‌زاده در سال ۱۳۷۴ در کلاچای، شهرستان رودسر متولد شد. او پس از پایان تحصیلات، طرح پرستاری خود را در بیمارستان امام خمینی تهران سپری کرد[۷] و به‌عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان مشغول به خدمت بود.

 

وی ۴ اسفند ۱۳۹۸ در پی شیوع گستردهٔ ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به زمین افتاد. وی به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده در بعدازظهر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت.

 

نخستین بار دوست نرجس تصویر او را هنگام انتقال به آی سیو منتشر کرد. نرخس خانعلی زاده هنگام فوت بیست و پنج سال داشت. 

 

 

محبوبه خداوردی پرستار مهربان پرتلاش و فداکار اورژانس بیمارستان امام خمینی 26 مهر 99 بر اثر کرونا جان باخت.

 

سومین دوست این گروه،  با نام فرشته نیز یکی دیگر از پرستارانی بود که او هم بر اثر کرونا به یاران شهیدش پیوست.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.