2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ترفند عجیب یک سریال برای حل مسئله لمس صورت نامحرم! + عکس

ترفند عجیب یک سریال برای حل مسئله لمس صورت نامحرم! + عکس

سریال آقازاده که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، برای حل مشکل لمس صورت نامحرم ترفند عجیبی را به کار گرفت.

به گزارش هنرنوشت، سریال « آقازاده » که مدتی است در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، در یکی از قسمت های خود از دستکش ظرفشویی به عنوان ترفندی برای حل مسئله لمس صورت مرد نامحرم استفاده کرده است.

 

این راهکار سریال آقازاده با واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی روبرو شده است و برخی استفاده از این ترفند را به سخره گرفتند.

 

 

در تازه ترین اتفاق عجیب این سریال، یکی از شخصیت های زن، صورت شخصیت مرد را با دستکش ظرفشویی لمس می کند، ترفندی که برای دور زدن حرام بودن شرعی لمس صورت نامحرم به کار گرفته شده است. در این سکانس لعیا زنگنه که نقش شریفه را بازی می کند هنگام صحبت با پسرش حامد تهرانی که نقش او نیز بر عهده سینا مهراد است، صورت او را با دستکش ظرفشویی نوازش می کند.


حامد عنقا نویسنده این سریال به خاطر دیالوگ ها و سکانس های بحث برانگیز و گاه بی سابقه سریال های اخیرش به چهره ای بحث برانگیز تبدیل شده، اگر چه برخی او و نگرش خاصش را نسبت به روابط بین شخصیت ها و به خصوص روابط بین مردان و زنان به چالش کشیده اند. پیش از این سکانس عقد موقت و داستان آش و شکلات سریال آقازاده جنجالی شده بود جایی که در آن یک زن با خواندن صیغه به مدت یک ساعت و مهریه ای که فقط یک شکلات است خود را به عقد موقت یک مرد درمی آورد.

 

بیشتر بخوانید:

انتقاد رسانه های اصولگرا از سکانس جنجالی ازدواج موقت در سریال آقازاده + فیلم

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.