2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
حضور سحر دولتشاهی در خودرو همایون شجریان سوژه رسانه ها شد + عکس

حضور سحر دولتشاهی در خودرو همایون شجریان سوژه رسانه ها شد + عکس

حضور سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون در خودرو همایون شجریان برای شرکت در مراسم خاکسپاری استاد شجریان به سوژه بسیاری از رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش هنرنوشت، حضور سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان یکی از معدود هنرمندان سینما که در مراسم خاکسپاری استاد شجریان حضور داشت و همچنین حضورش در خودروی شخصی همایون شجریان به شایعاتی که از دو سال گذشته درباره ازدواج این دو مطرح بود، دامن زد.

دو سال قبل شایعاتی مبنی بر ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی در فضای مجازی دست به دست می شد که در نهایت هیچ یک از آنها این شایعات را نه تایید و نه تکذیب کردند. اما اکنون تصاویری که از سفر سحر دولتشاهی همراه با خانواده شجریان به شهر مشهد منتشر شده است، بار دیگر به این شایعات دامن زده است.

 

 

دولتشاهی همچنین در طول روزهای گذشته پست مشترک خانواده شجریان را به مناسبت درگذشت اسطوره آواز ایران در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و همراه با خانواده شجریان در مراسم خاکسپاری استاد شجریان حاضر شد.

 

 

برخی رسانه‌ها حضور پررنگ این بازیگر سینما را در کنار خانواده شجریان به عنوان عضوی از خانواده فرهنگی شجریان ها تعبیر کردند.

 

همچنین سحر دولتشاهی با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود از حضورش در خودروی شخصی همایون شجریان پرده برداشت. این بازیگر در کنار خواهران همایون شجریان افسانه و مژگان و همچنین رایان شجریان پسر کوچک این هنرمند در مراسم تشییع، نماز خواندن و خاکسپاری استاد آواز ایران با آنها همراهی کرد.

 

 

 

 

با توجه به شایعات دو سال گذشته درباره ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی و همچنین تصاویری که از حضور او در خودروی شخصی همایون شجریان و همراهی با خانواده شجریان در مراسم خاکسپاری در مشهد منتشر شده است، به نظر می رسد این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته است و این دو با هم ازدواج کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری از لحظه وداع خانواده استاد شجریان و مردم با خسرو آواز ایران

همسر و فرزندان استاد شجریان در مراسم تدفین اسطوره آواز ایران + عکس

همسر سابق استاد شجریان با پدر فرزندانش وداع کرد + عکس

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.