2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خبرهای خوب درباره استاد شجریان

خبرهای خوب درباره استاد شجریان

هیات مدیره بیمارستان جم روز شنبه اول شهریور ماه با انتشار اطلاعیه شماره ۸ تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

به گزارش هنرنوشت، در متن اطلاعیه هیات مدیره بیمارستان  جم درباره وضعیت استاد شجریان که امروز یکم شهریورماه منتشر شده، آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند امروز شرایط عمومی، قلبی و ریوی استاد پایدار و بهتر از روز قبل است و اقدامات لازم در خصوص ترخیص ایشان از مجموعه بیمارستان جم و انجام ادامه درمان در منزل در حال انجام است.»

 

بیشتر بخوانید:

زندگی نامه محمدرضا شجریان / صدای ماندگار خسرو آواز ایران در خاطره مردم ایران

نگرانی از بستری‌شدن دوباره محمدرضا شجریان / آخرین وضعیت استاد آواز ایران

 

بابک حیدری اقدم مدیرعامل بیمارستان جم نیز با انتشار یک فیلم ویدیوی یک دقیقه‌ای در صفحه بیمارستان گفت: «اوضاع جسمانی استاد شجریان نسبت به روزهای قبل خیلی بهتر شده است و شرایط وی به لحاظ بالینی، قلبی، عروقی و تنفسی خیلی بهتر شده و در عین حال کنترل خون نیز به طور کامل انجام گرفته است. ضمن اینکه ما علائمی از عفونت نداریم و هوشیاری هم به قبل از بستری شدن در بیمارستان برگشته و الان شرایط پایداری داریم. اگر این روند به این خوبی ادامه پیدا کند، طی روزهای نزدیک استاد را به منزل ترخیص می‌کنیم.»

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.