2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بزرگان موسیقی ایران در  گران‌ترین ماشین دنیا! + عکس

بزرگان موسیقی ایران در گران‌ترین ماشین دنیا! + عکس

پیام و عکسی بسیار قدیمی که کیهان کلهر به مناسبت تولد حسین علیزاده منتشر کرده با استقبال کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.

به گزارش هنرنوشت، کیهان کلهر، نوازنده برجسته کمانچه به مناسبت تولد ۶۹ سالگی حسین علیزاده، آهنگساز مشهور و استاد تار و سه‌تار، تصویری زیرخاکی از خود، حسین علیزاده، محمدرضا شجریان و همایون شجریان در یک خودروی قدیمی منتشر کرد. 

 

کیهان کلهر در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: « نمی‌دانم طی این سالها چند هزار کیلومتر در کنار هم جاده پیمودیم ... یا نمی‌دانم چند مرتبه کره‌ی زمین را با هواپیما دور زده ایم ... و حساب تعداد شب هایی که بعد از کنسرت سازهایمان را بر دوش انداختیم و خسته، همقدم به هتل برگشتیم دستم نیست ... اما خوب میدانم که رفاقت و پرواز با تو برادر بزرگ و معلم کاربلد لایتناهی ست. این کمان به زخمه ی پر عشق و سوز تو خوشتر کشیده می‌شود.

زادروز حسین علیزاده بر اهالی دل و حال و موسیقی شادباد. »

 

 

 

این تصویر با استقبال هواداران موسیقی ایرانی مواجه شده و بسیاری از علاقه‌مندان برای کیهان کلهر کامنت‌های جالبی نوشته‌اند. برای نمونه، کاربری با اشاره به ارزش سرنشینان این خودرو نوشته است: این گرون‌ترین ماشین دنیاست!

 

​کاربر دیگری با نام رضا نوشته: این عکس واقعا تاریخیه. استاد شجریان لایک میکرد موقعی که لایک مد نبود. کاربری با نام هاشم امامی نیز به طنز نوشته است: جوری که معلومه استاد [کلهر] که خسته رانندگی میشن جناب علیزاده براشون پرتغال پوست میگیرن! 

 

​حسن افراشته کامنت عجیبی برای این پست درج کرده. وی نوشته است: با وجود استاد [شجریان]، حسین علیزاده چطور روش شده نشسته جلو؟!

یوسف نیز نوشته است: معلومه دارین حمیرا گوش میدینا!

کاربر دیگری هم نوشته: خوش شانسی یعنی یه همچین ماشینی بهت بزنه!

 

این چهار هنرمند در دهه هفتاد و دهه هشتاد کنسرت‌های مختلفی را در شهرهای ایران و خارج از کشور برگزار کردند، از جمله کنسرت "همنوا با بم" که دلیل اجرای آن کمک به زلزله‌زدگان شهر بم و همدلی و هم‌دردی با مردم شهر بم بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.