2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
حیوانات چوبی در ساحل دریا صف کشیدند/ تبدیل هدیه دریا به موجودات زیبا  + عکس

حیوانات چوبی در ساحل دریا صف کشیدند/ تبدیل هدیه دریا به موجودات زیبا + عکس

حضور موجودات دریایی از جنس چوب‌های آب آورده در ساحل دریا توجه بسیاری از مردم استرالیا را به خود جلب کرده است.

به گزارش هنرنوشت،  در دوران شیوع کرونا، نمایشگاه مجسمه های چوبی که از چوب های آب آورده در ساحل دریا ساخته شده اند باعث شادی در سواحل استرالیا شده اند.

 

پیت راش، هنرمندی از اهالی ساحل مرکزی استرالیا، آثار هنری خود را با کمک چوب‌های آب آورده در دوران شیوع ویروس کرونا کنار ساحل ساخته و برای عموم مردم به نمایش گذاشته است.

 

پیت راش هنرمند یک مجسمه ساده اسب را به طرز حیرت انگیزی در ساحل تریگال از مواد طبیعی ساخت و با بازخورد مثبت محلی ها رو به رو شد. همین استقبال باعث شد او برای برپایی یک نمایشگاه حیوانات در کنار دریا الهام بگیرد که شامل اسب ها و جانداران بزرگ دیگر می‌شد.

 

راش در کار خود از هیچ سیم یا رشته ای استفاده نمی کند؛ او فقط چوب های آب آورده، کتان و جلبک دریایی را در ساخت آثار خود امتحان کرد و سعی داشت هنگام ساخت مجسمه ها در پوشش گیاهی طبیعی هیچ مزاحمتی ایجاد نکند.

 

راش برای جلوگیری از ازدحام و جذب جمعیت تماشاچیان مشتاق در طی دوران شیوع کرونا و فاصله گذاری اجتماعی بیشتر در شب ها کار می کرد. به عقیده این هنرمند، در نهایت، کمی سرگرمی برای آخر شب داشتم و مجسمه هایی می ساختم که بیشتر آنها را اقیانوس به من داده بود.

 

تصاویر آثار این هنرمند را مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.