2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
مجری شبکه یک برکنار شد / پرسپولیس تلویزیون را تحریم کرد

مجری شبکه یک برکنار شد / پرسپولیس تلویزیون را تحریم کرد

اظهارات جنجالی مجری شبکه یک کار دستش داد و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه ارتباط خود را با تلویزیون قطع خواهد کرد.

به گزارش هنرنوشت، بعد از اظهارات عبدالرضا احمدی مجری شبکه یک صداوسیما در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص قهرمانی های پرسپولیس که موجب خشم و اعتراض هواداران این تیم شد  این مجری باسابقه در فضای مجازی کلیپی را منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.


حتی شبکه یک سیما بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم مبنی بر تحریم صداوسیما، شب گذشته مجبوربه عذرخواهی از پرسپولیس و هوادارانش شد. 

 

با این همه اظهارات مجدد امیر احمدی در برنامه امروز و کنایه های اودر خصوص هواداران پرسپولیس و القا کردن اجباری بودن عذرخواهی اش باعث شد تا دوباره در فضای مجازی واکنش های تندی علیه او صورت بگیرد و امروز مدیر حقوقی پرسپولیس خبر از شکایت رسمی از دو مجری صداوسیما داد.

 

ماجرایی که گویا باعث شده تا مدیران شبکه یک این مجری را از این شبکه اخراج کنند. این خبری است که در فضای مجازی منتشر شده و برخی از سایتهای ورزشی مانند «فوتبالی» هم آن را تایید کرده اند.

 

 حواشی ۴۸ ساعته این  مجری در نهایت باعث برکناری و یا تعلیق فعالیت او شده است.

 

باشگاه پرسپولیس تلویزیون را تحریم کرد

 

 باشگاه پرسپولیس که پیش از این تهدید کرده بود در صورتی که عذرخواهی رسمی از این باشگاه  و هوادارنش صورت نگیرد صداوسیما را تحریم خواهد کرد بعد از  عذرخواهی شبکه یک از  مواضع خود کوتاه آمد اما اظهارات مجدد امیراحمدی باعث شد تا این باشگاه امروز رسما خبر قطع همکاری خود با صداوسیما را اعلام کند.

 

 سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: در پی حواشی به وجود آمده پس از اظهارات عجیب یک مجری در تلویزیون، مسئولان باشگاه، اعضای تیم و هواداران، خواستار عذرخواهی رسمی این فرد شدند.

 

این مجری روز گذشته در همان برنامه قصد عذرخواهی داشت اما باز هم صحبت‌هایی مطرح کرد که باعث شد تا باشگاه پرسپولیس در راستای استیفای حقوق معنوی خود، از این مجری به صورت رسمی شکایت کند.

 

اظهارات دور از منطق و صحبت‌های عجیب این مجری در تلویزیون که قصد زیر سوال بردن زحمات اعضای تیم پرسپولیس در راه پوکر قهرمانی را داشت ناراحتی شدید کادر فنی، مدیر تیم و بازیکنان را در پی داشته است.

 

با تصمیم مسئولان باشگاه، همچنان ارتباط مسئولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تلویزیون قطع خواهد بود تا تکلیف این مجری و اظهارات دور از واقعیتش مشخص شود.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.