2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
پدیده عجیب  تتو کردن سقف دهان+ تصاویر

پدیده عجیب تتو کردن سقف دهان+ تصاویر

یکی از دلایل بسیاری از افراد برای تتو کردن به نمایش گذاشتن این تتوها در قسمت هایی از بدن است که قابل دیدن باشد اما چطور می شود تتوی سقف دهان کسی را دید؟!

به گزارش هنرنوشت، ایندی ویت که در سالن خالکوبی خورشید بنفش در بروکسل فعالیت می کند به خاطر انجام خالکوبی های دائمی در بخش های نامتعارف بدن مشهور است.

 

با این حال منحصربفردترین مهارت او انجام خالکوبی در سقف دهان افراد است. این مرد بلژیکی 10 سال تجربه دارد و می گوید در انجام کارهایش از اعتماد به نفس مشتری کمک می گیرد.


وی درباره خالکوبی در سقف دهان نیز گفت: 90 درصد افراد این خالکوبی ها را تقریبا بدون درد و یا با کمترین درد توصیف می کنند اما حدود 10 درصد دیگر از دردی که در این ناحیه از دهانشان ایجاد می شود و ممکن است مدتی طول بکشد شکایت دارند.

 

به دلیل شیوع ویروس کرونا تاتو در این کشور چند ماه ممنوع اعلام شده بود که با کم شدن محدودیت ها بار دیگر این مراکز به روی مشتریان بازگشایی شدند.

 

انگیزه افرادی که به تتو کردن سقف دهانشان علاقه مند هستند مشخص نیست. به این دلیل که بیشتر افراد دوست دارند قسمت هایی از بدن شان را که در معرض دید می تواند باشد، تتو کنند اما به راستی چطور می شود تتوی سقف دهان کسی را دید؟!

 

 

 

 

 

منبع: فرارو

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.