2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
حمله هواداران استقلال  به صفحه فرهاد مجیدی / فقط برو!

حمله هواداران استقلال به صفحه فرهاد مجیدی / فقط برو!

هواداران استقلال بعد از بازی دیشب، به صفحه فرهاد مجیدی هجوم بردند.

به گزارش هنرنوشت، استقلال دیشب برابر نساجی قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید تا بعد از یک پیروزی امیدوار کننده مقابل نفت آبادان دوباره روی نوار ناکامی قرار بگیرد.

 

بعد از بازی دیشب، اما فرهاد مجیدی مانند هفته های اخیر ترجیح داد تا در کنفرانس خبری حاضر نشود و مجید نامجومطلق را دوباره به عنوان سپر و ضربه گیر کیفیت فنی استقلال راهی کنفرانس خبری کند.

 

بعد از این بازی اما هواداران استقلال که بابت کسب نتایج ضعیف این تیم عصبی بودند به صفحه سرمربی استقلال هجوم بردند تا نارضایتی خود را به این شکل به سرمربی جوان استقلال نشان بدهند.

 

فرهاد مجیدی بعد از انتقادات صورت گرفته از او به دلیل حضور بیش از حد در فضای مجازی و اینستاگرام فعالیت خود را صفحه شخصی اش محدود کرده است اما هواداران استقلال بعد از بازی دیشب  آخرین پست مجیدی که مربوط به تولدش و خوشحالی او بعد از گلزنی استقلال در داربی بود را هدف گرفتند. پستی که حتی فرهاد برای کری خواندن از آن هم نگذشت و عکسی با عدد ۴۴ و یک ایموجی کیک منتشر کرد.

 

نزدیک به ۸۴ هزار کامنت زیر آخرین پست فرهاد مجیدی ثبت شده که بسیاری از این نظرات بعد از بازی دیشب استقلال برابر نساجی از سوی هواداران ناراضی استقلال نوشته شده است تا پستی که او برای تولد ۴۴ سالگی اش منتشر کرده بود به پستی غم انگیز برای سرمربی استقلال تبدیل شود.

 

طرفداران استقلال با انتقاد شدید از کیفیت فنی استقلال از بازیکن محبوب سالهای نه چندان دور خود خواسته اند که تا بیش از این وجهه و محبوبیت خود را از دست نداده از سرمربیگری استقلال استعفا دهد. 

 

بسیاری از هواداران استقلال با یادآوری ماجرای «امضای معنوی» از فرهاد مجیدی خواسته اند که این بار به خاطر هواداران از سرمریگری استقلال استعفا دهد چرا که باشگاهی به بزرگی استقلال نیاز به سرمربی بزرگ و باتجربه دارد و مجیدی با قبول هدایت این تیم بعد از ماجرای رفتن استراماچونی ریسک بزرگی روی محبوبیت خود کرد.

 

البته تعدادی از هواداران متعصب فرهاد مجیدی هم در این میان از سرمربی جوان استقلال حمایت کرده اند و خواستار فرصت دهی بیشتر به کاپیتان سابق آبیها شده اند.  حامیانی که در قیاس با منتقدان مجیدی در اقلیت قرار می گیرند.

 

 مجیدی این روزها تحت فشار شدید انتقادات قرار دارد و با برد سپاهان و فولاد در بازی دیشب حالا عملا کسب سهمیه از راه لیگ را آنچنان در دسترس نمی بیند.

 

خصوصا اینکه او سه بازی سخت را در ادامه لیگ برابر پارس جنوبی و البته سپاهان و پدیده مدعی سهمیه دارد. سه هفته ای که شاید تعیین کننده سرنوشت مجیدی و استقلال باشد.

 

ماه عسل فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال خیلی زود به پایان رسید و حالا مدتی است که پیشکسوتان این باشگاه هم که تا پیش از این انتقاداتشان را پشت ترس از محبوبیت فرهاد پنهان کرده بودند کم کم شمشیرها را از غلاف بیرون می کشند تا سرمربی جوان استقلال را از برج محبوبیتی که حالا بیشتر از هر زمانی رسوخپذیر شده پایین بکشند.

 

آیا استقلال لیگ و جام حذفی را با مجیدی به پایان خواهد برد؟ سه  بازی تعیین کننده استقلال پاسخ این سوال را خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.