2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بخشی از زندگی مرموز مایکل جکسون فاش شد/ مرگ بر اثر وسواس در حریم خصوصی!

بخشی از زندگی مرموز مایکل جکسون فاش شد/ مرگ بر اثر وسواس در حریم خصوصی!

مایکل جکسون سلطان پاپ دنیا سال 2009 در سن 50 سالگی درگذشت و مرگ عجیب او شوک بزرگی برای طرفداران بسیار زیادش بود.
به گزارش گروه ترجمه هنرنوشت، بخشی از زندگی این ستاره مشهور، مخفی و به عبارتی مرموز بود. به طور مثال جکسون هرگز به کسی اجازه نمی داد قسمت های خاصی از بدنش به خصوص پاهای او را ببیند. این موضوع شامل پزشکان نیز می شد.
 
مایکل جکسون با پوشیدن جوراب، پاهای خود را  می پوشاند، پاهای جکسون شگفت آور بودند، چون برای مایکل شهرت و پول آوردند. همه عاشق حرکات این ستاره پاپ بودند.
 
پس از مرگ مایکل جسکون، بدنش کالبد شکافی شد. پزشکان در این باره گفتند پاهای او احتمالا به دلیل حرکات موزون سخت و سنگین، تغییر شکل داده  است. آنها پوسیده به نظر می رسیدند و احتمالاً بسیار دردناک بوده اند.
 
او هرگز حتی به نزدیکان خود نیز اجازه دیدن پاهایش را نداد. مایکل برای آرام کردن درد پاهای خود به داروهای ضد درد روی آورد و استفاده زیاد از این داروها موجب اعتیاد جکسون به آنها شد. سرانجام به دلیل این خوددرمانی و استفاده بیش از اندازه از این داروها، بیهوش شد و جان سپرد. 
 
علت مرگ او مسمومیت حاد پروپوفول عنوان شد.
 
پزشک مخصوص او، خود مایکل را مقصر مرگش دانست، اما مایکل جکسون در حقیقت به دلیل وسواسی که در زمینه حریم خصوصی خود داشت، درگذشت.
 
 
انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
سمانه 1399/04/24
رقصش معرکه بود صداش که دیگه نگم❤️❤️❤️

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.