2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
فصل دوم «عصر جدید» کی پخش می شود؟/  از تست کرونا تا ماسک اجباری تماشاگران و داوران

فصل دوم «عصر جدید» کی پخش می شود؟/ از تست کرونا تا ماسک اجباری تماشاگران و داوران

به گفته احسان علیخانی همه دستورالعمل های بهداشتی برای ضبط فصل دوم برنامه عصر جدید رعایت شده است.

به گزارش هنرنوشت، احسان علیخانی اعلام کرده که پخش مرحله دوم برنامه تلویزیونی «عصر جدید» از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گفته این مجری تلویزیونی، در این مرحله هر شب هم دو نفر با رأی مردمی به نیمه‌نهایی راه می‌یابند که یک نفر را مردم انتخاب می‌کنند. در نهایت ۱۰ نفر توسط مردم و پنج نفر توسط داوران انتخاب می‌شوند.

 

او از استفاده ماسک اجباری تماشاگران عصر جدید خبر داد و گفت: ضبط مرحله دوم عصر جدید از هفته پیش آغاز شده و چهارشنبه ۱۸ تیرماه قرار است قسمت‌های سوم و چهارم ضبط شود که با توجه به پروتکل‌های جدید سختگیری‌ها در ضبط برنامه افزایش پیدا می‌کند از جمله این‌که ماسک اجباری شده است.

همچنین فاصله اجتماعی بیشتر شده و با این‌که استودیو فصل دوم عصر جدید ظرفیت حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفری دارد با این حال حدود ۱۵۰ شرکت‌کننده به استودیو وارد می‌شوند.

 

علیخانی به ماسکی برای داوران برنامه و تست کرونای شرکت‌کنندگان هم اشاره کرد و افزود: در این برنامه برای داوران هم نوعی ماسک تدارک دیده شده که در هنگام نزدیک شدن به شرکت‌کننده و دیگران استفاده خواهد شد. در هر قسمت از ضبط برنامه عصر جدید از همه شرکت‌کننده‌ها تست کرونا گرفته می‌شود. عوامل این برنامه با یکی از آزمایشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند و برای این منظور اتاقی در لوکیشن این برنامه تدارک دیده شده است که تست کرونا گرفته می‌شود و در کمتر از هشت ساعت جواب تست‌ها به دست عوامل می‌رسد.

پایان پیام/

تسنیم

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.