2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
وریا غفوری و دارویش شجاعیان کرونا گرفتند/ اعلام  اسامی 8 عضو کرونایی استقلال

وریا غفوری و دارویش شجاعیان کرونا گرفتند/ اعلام اسامی 8 عضو کرونایی استقلال

اسامی هشت نفر از اعضای تیم استقلال با تست کرونای مثبت، اعلام شد که در میان آنها اسامی وریا غفوری و داریوش شجاعیان نیز دیده می شود.

به گزارش هنرنوشت، دیروز جمعه 13 تیرماه برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد و بر اساس نتیجه اعلام شده، تست ۸ نفر از اعضای تیم (بازیکنان و کادر فنی) مثبت شده است.

وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، میلاد زکی‌پور و مهرشاد رهبر یکی از اعضای کادر پزشکی استقلال ، 8 نفر عضو این تیم هستند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید:

8 نفر از اعضای تیم استقلال به کرونا مبتلا شدند

 

گفته می شود وریا غفوری قبل از بازی با سایپا دچار سرماخوردگی شده بود و فرهاد مجیدی قصد نداشت او را به زمین بفرستد اما به علت کمبود بازیکن و اصرار خود او به میدان رفت و حالا یکی از نفرات کرونایی است. همچنین مسعود ریگی نیز  که گفته می شود یکی دیگر از بازیکنانی است که تستش مثبت شده است. ریگی طی روزهای گذشته تب و لرز شدید داشته و حتی تمرین روز پنجشنبه را نیز نیمه کاره رها کرد. همچنین گفته می شود تست داریوش شجاعیان و فرشید باقری نیز مثبت شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/04/14
واقعا حیف ووریا نیست🤦‍♀️

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.