2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
فینگر فود راتا مرغ یک غذای سریع و آسان برای کسانی که وقت ندارند

فینگر فود راتا مرغ یک غذای سریع و آسان برای کسانی که وقت ندارند

فینگرفود راتامرغ یک غذای بسیار سریع و آسان است که می توان برای جشن های تولد، میهمانی ها و همچنین وعده های غذایی خانواده آن را تهیه کرد.

به گزارش هنرنوشت، یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تنوع در منوی غذای میهمانی ها، فینگر فود راتا مرغ است که می توانید در مدت زمان بسیار کم آن را تهیه کنید و به تنوع منوی غذای میهمانی خود اضافه کنید.


فینگرفود یا همان غذای انگشتی مورد علاقه بسیاری از رستوران ها و برگزاکننده میهمانی هاست و علاقه مندان بسیاری در مراسم های جشن تولد و میهمانی های مختلف دارد و یکی از محبوب ترین فینگرفودها فینگرفود راتای مرغ است که پیشنهاد می کنیم آستین ها را بالا بزنید و دست به کار تهیه این غذای انگشتی خوشمزه شوید.

 

مواد لازم برای تهیه فینگرفود راتا مرغ:


سینه مرغ پخته شده :300 گرم

سس مایونز : 3 قاشق سوپ خوری

پنیر لبنه یا خامه : 100 گرم

زرشک : برای تزیین

خلال بادام : 4 قاشق سوپ خوری

 

دستور تهیه فینگرفود راتای مرغ :


ابتدا مرغ را باید به صورت آب پز بپزید و به آن نمک و فلفل اضافه کنید. برای آن که بوی زخم آن را از بین ببرید می توانید از سیر و یا برگ بو هم استفاده کنید.

مرغ های آب پز شده را ریش ریش کنید و داخل غذاساز بریزید و به همراه سس مایونز، پنیر و خلال بادام آنها را با هم مخلوط و میکس کنید. 

حالا مواد آماده شده را در ظرف های دلخواه بریزید و روی آن را با زرشک، خلال بادام، زیتون، برگ های سبزی و یا گوجه گیلاسی تزیین کنید. می توانید این مواد را روی نان های تست در ابعاد کوچک قرار دهید و به عنوان فینگرفود در میهمانی ها استفاده کنید.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
الیمان 1399/02/27
خوشمزه و عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.