2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حسین مهری با گریم زنانه جلوی دوربین رفت / اولین تصاویر از نقش زنانه آقای بازیگر

حسین مهری با گریم زنانه جلوی دوربین رفت / اولین تصاویر از نقش زنانه آقای بازیگر

حسین مهری در یک فیلم کوتاه با گریم و لباس زنانه متفاوت ترین نقش خود را جلوی دوربین بازی کرد.

به گزارش هنرنوشت، حسین مهری بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در فیلم کوتاه «مزون کار» در یک نقش بسیار متفاوت ایفای نقش کرده است و برای نخستین بار با چهره و لباس زنانه جلوی دوربین رفته که نخستین تصاویر از حضور متفاوت او در این فیلم به تازگی منتشر شده است.

 

 

 فیلم کوتاه «مزون‌کار» به کارگردانی سجاد قراگزلو و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی، در حال حاضر مراحل پایانی تدوین را پشت سر می گذارد و به زودی برای نمایش در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی آماده می شود.
 
دیگر بازیگران این فیلم کوتاه عبارتند از: احسان کریمی، شیما افسری، میترا افضلی، مرجان رشیدی، بهروز حسینی، فرامرز فرمانی و عاطفه تیموری.

 

 

 

حسین مهری متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۳ در تهران است که از سال 77 به عنوان بازیگر وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و برای نخستین بار با فیلم « عشق +2» به کارگردانی رضا کریمی وارد سینما شد.

 

حسین مهری از اواخر دهه 70  تاکنون در فیلم ها و سریال های متعددی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به فیلم های:  «زنبور کارگر»، «ماجرای نیمروز؛ رد خون»، «زرد»،  «کروکودیل»، «چراغ های ناتمام»، «معراجی ها»  و سریال‌های «زیر هشت»، «همه چیز آنجاست»، «نابرده رنج»، «تا ثریا»، «همبازی»، «سرزمین کهن»، «پایتخت»، «پنجره»، «حوالی پاییز»  و… اشاره کرد. 

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.