2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
10 ترفند برای این که بلندقد به نظر برسید

10 ترفند برای این که بلندقد به نظر برسید

خانم هایی که دوست دارند بدون پوشیدن کفش پاشنه بلند، قدشان بلندتر به نظر برسد، می توانند از این 10 روش استفاده کنند.

به گزارش گروه ترجمه هنرنوشت، بسیاری از خانم هایی که دوست دارند قدشان بلندتر به نظر برسد، معمولا اولین روشی که به ذهنشان می رسد، پوشیدن کفش پاشنه بلند است اما در این مطلب ما شما را با 10 ترفند بدون پوشیدن کفش پاشنه بلند آشنا می کنیم که قد شما را از آن چه هست، بلندتر نشان می دهد.

این 10 روش به شرح زیر است:

1. پوشیدن شلوارهایی با فاق بلند که کمرشان نسبت به شلوارهای معمولی بلندتر است و در همان حال پاچه شلوار هم  کوتاه نباشد. به این صورت قد شما بلندتر به نظر می رسد.

2. در فصل زمستان از لباس های یقه دار شبیه به یقه اسکی استفاده کنید. این گونه گردن شما و در مجموع قد شما بلندتر به نظر می آید.

3. کفش هایی را انتخاب کنید و بپوشید که قسمت جلوی آن شکل مثلثی داشته باشد و به عبارتی نوک تیز باشد، این مدل کفش ها قد شما را  بلندتر نشان می دهد.

4. از کفش هایی با رنگ گوشتی و روشن استفاده کنید.

5. بلوزهای یقه هفت را انتخاب کنید و بپوشید  تا بلندتر به نظر برسید.

 

 

6-موهای خود را بالای سرتان جمع کنید و به شکل تو پُر آراسته کنید این موجب می شود چند سانتی متر گردن شما بلندتر به نظر بیاید.

7. کیف هایی را استفاده کنید که دارای بند بلند است به ویژه هنگامی که بلوز و یا پیراهن کوتاه می پوشید. آویزان کردن کیف هایی با بند کوتاه روی شانه، قد شما را کوتاه نشان می دهد.

8. اگر لباس هایی که می پوشید راه راه است، توجه داشته باشید که خطوط آن حتما عمودی باشد؛ لباس هایی که دارای خطوط  افقی هستند، شما را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهد.

9. پوشیدن لباس های بلند، قد شما را بلندتر نشان می دهد به شرطی که زیادی به تن تان گشاد نباشد.

10. به غیر از همه روش های بالا، تلاش کنید که رنگ لباس هایی که می پوشید متنوع و رنگارنگ نباشد و بیشتر لباس هایتان را از یک رنگ با تونالیته های بسیار نزدیک به هم انتخاب کنید.

 

 

دیدگاه‌ها
ساناز 1399/01/30
جالب انگیز بود👍
Eliman 1399/01/30
خوب بود
Nasim 1399/01/31
Awlii bood

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.