2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شخصیت خود را  از روی شکل انگشتانتان بهتر بشناسید

شخصیت خود را از روی شکل انگشتانتان بهتر بشناسید

سه نوع اصلی برای شکل انگشتان دست وجود دارد که می توانند بازگو کننده شخصیت افراد باشند.

به گزارش گروه ترجمه هنر نوشت، به طور کلی شکل انگشت های دست سه نوع است که می توان از روی آن برخی نکات شخصیتی افراد را تشخیص داد.

1. انگشتان دست به شکل تصویر a: این نوع از شکل انگشت ها که در آن اندازه انگشت انگشتری بلندتر از انگشت اشاره است:

شخصیت این افراد برای دیگران جذاب است. مشکل این افراد این است که از تصمیمات خود زود باز می گردند و افراد حساسی هستند.. دوست دارند کارهای غیر معمول انجام دهند.. این افراد بیشتر یا مهندس می شوند یا در مشاغل نظامی انجام وظیفه می کنند. توان دوست یابی بالایی هم دارند.

2. انگشتان دست به شکل تصویر b: اگر شکل انگشتان دست شما شبیه تصویر b است؛ یعنی انگشت اشاره آنها بلندتر از انگشت انگشتری است:

دارای اعتماد به نفس بوده و تنهایی را هم دوست دارند.. این افراد در انجام کارها پیشقدم می شوند. آنها تمجید کردن دیگران را از کارهایشان دوست دارند.

3. انگشتان دست به شکل تصویر c:  یعنی افرادی که دو انگشت اشاره و انگشتری آنها به یک اندازه است:

این دسته افراد شخصیتی آرام و صبور داشته و طرفدار صلح هستند. هنگامی که با نزاع روبرو می شوند، احساس ناراحتی دارند،. خیلی منظم کارها را انجام می دهند. این افراد در روابط خود با اطرافیان وفادار هستند. در کنار این موارد با همسر خود هم بسیار مهربان هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
نوشین 1399/01/29
بالاخره تیپ شخصیتیمو پیدا کردم😀
مادح 1399/01/31
خیلی با حال و دقیق بود ممنون از پست های جالبتون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.