2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
واکنش مریم امیرجلالی درباره زنده یاد سیروس گرجستانی

واکنش مریم امیرجلالی درباره زنده یاد سیروس گرجستانی

مریم امیر جلالی که در سریال های بسیاری با زنده یاد سیروس گرجستانی همبازی بوده است، درباره این بازیگر گفت.

به گزارش هنرنوشت، مریم امیر جلالی بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال های بسیاری با زنده یاد سیروس گرجستانی همبازی بوده است، درباره این بازیگر گفت: اصلا باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی افتاده است. از طرف من بنویسید همکاری بی‌نظیر را از دست دادم و داغدارم.

 

بیشتر بخوانید:

سیروس گرجستانی درگذشت

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که اشک امانش نمی داد، در ادامه بیان کرد: آقای گرجستانی، انسانی بسیار شریف و ارزشمند بود و من واقعا از شنیدن درگذشت ایشان داغدار شدم. اصلا باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده باشد. به خانواده این همکار شریف و صدیق تسلیت می‌گویم. برای من که همکار ایشان بودم، خیلی سخت است، امیدوارم که خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.

امیر جلالی همچنین اظهار کرد: زنده یاد سیروس گرجستانی، همکاری بی‌نظیر بود که با پشتکار و صبر، علاوه بر ایفای نقش خود به دیگر بازیگران هم کمک می‌کرد.

او که درسریال معروف «متهم گریخت»، نقش همسر سیروس گرجستانی (هاشم آقا) رابازی می‌کرد، در ادامه یادآور شد: من و مرحوم گرجستانی در سریال‌های زیادی هم بازی بودیم، این مرد بسیار شریف بود و جامعه هنری ایران مرد بزرگی را از دست  داد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها
احسان زاده 1399/04/14
خدایش بیامرزد🙏🙏🙏

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.